Партнерські програми - отримуємо прибуток на своєму сайті
Що таке партнерська програма
Багато хто чув цей термін, але уявлення про нього мають досить туманне. Давайте для початку сформулюємо поняття «партнерська програма».
Партнерська програма - форма ділової співпраці між продавцем і партнером при продажу будь-якого товару чи надання послуг. Інші варіанти назви - «партнерка», «affiliate program», «partner program».
Оскільки ця співпраця, то воно є взаємовигідним. Партнер (тобто ви) - залучаєте на сайт продавця відвідувачів і отримуєте за це грошову винагороду. Продавець збільшує обсяги продажів. Всі задоволені.
Чи потрібно говорити, наскільки популярні партнерські програми? Зайдіть на будь-який сайт і ви знайдете на ньому партнерські посилання, банери і т.д. і т.п. Часом деякі впадають у крайнощі і сайт так обвішаний рекламою, що втрачається інформація - кожен заробляє як може. Крім того, заробляти за допомогою партнерських програм можна і без сайту. Що заважає вам розмістити реферальні партнерські посилання на різних форумах? Багато хто так і роблять. Незважаючи на те, що всі партнерські програми базуються на показі реклами, їх можна розділити на окремі види, з якими ми зараз ознайомимося.
Види партнерських програм
Партнерські програми відрізняються один від одного в залежності від того, за що вони платять гроші. Існує кілька схем по яких можуть проводиться виплати:
* Оплата за продаж (PPS)
* Оплата за дію (PPA)
* Оплата за показ (PPI)
* Оплата за клік (PPC)
Оплата за продаж
(PPC - англ. Pay-Per-Sell «плата за продаж»)
Відвідувач, що прийшов по партнерському посиланню з вашого сайту, робить покупку будь-якого товару. Ви отримуєте винагороду, зазвичай у вигляді відсотка від покупки. До цього виду програм відноситься співпраця з продавцями товарів - фізичних (книги, апаратура) або віртуальних (хостингу, медіа-файлів).
Оплата за дію
(PPC - англ. Pay-Per-Action «плата за дію»)
Вам перераховуються гроші за вчинення відвідувачем обумовленого дії: реєстрації, підписки на розсилку та ін До цього виду відносяться партнерські програми сайтів знайомств, онлайн-ігор, обмінних пунктів віртуальних валют та інші.
Оплата за показ реклами
Ви розміщуєте рекламу і отримуєте за її показ гроші. Найпростіший вид заробітку, і як наслідок, самий низькооплачуваний. Фактично ви отримуєте гроші просто за відвідування вашого сайту.
Оплата за клік
(PPC - англ. Pay-Per-Click «плата за клік»)
Ви отримуєте плату за клік відвідувача вашого сайту на рекламному матеріалі і перехід його на сайт партнера. Для оцінки ефективності показів реклами використовується термін CTR.
CTR - від англ. click-through rate (показник клікабельності) визначається як відношення числа кліків до числа показів реклами і вимірюється у відсотках. Обчислюється за формулою:
CTR = кількість кліків / кількість показів * 100.
Приклад: реклама показана 100 разів і на ній клікнув один відвідувач. CTR в даному випадку дорівнює 1%.
Стає зрозумілим, що чим CTR вище, тим ефективніше працює рекламний блок. І тим більше прибутку він буде приносити своєму власникові
Що таке заробіток на трафіку
Синонім цього словосполучення - монетизація трафіку. На інтернет-сленгу трафік означає кількість відвідувачів, що прийшли на веб-сайт за певний проміжок часу - як правило за добу. Цей вид заробітку об'єднує два останні види заробітку - плату за клік і плату за показ реклами. Також до одного з видів партнерського співробітництва часто зараховують контекстну рекламу.
Що таке контекстна реклама
Контекстна реклама - це вид реклами, вміст якої відповідає вмісту сторінки, на якій вона розміщена. Незважаючи на те, що контекстна реклама знаходиться в цьому розділі, до цих пір ведуться суперечки, чи вважати її вона видом партнерських програм. Зазвичай контекстна реклама являє собою рекламний блок з текстово-графічним оголошенням або банером. В інтернеті існують системи (сервіси) контекстної реклами, що користуються популярністю у веб-майстрів і власників сайтів. Співпраця з ними дуже зручно, так як тематика вмісту рекламного блоку підбирається автоматично движком тієї чи іншої системи контекстної реклами.
Що потрібно зробити, щоб почати заробляти на партнерках?
Ви повинні зареєструватися у сервісі, з яким збираєтеся співпрацювати. Після реєстрації ви отримуєте рекламні матеріали - посилання, банери, код яких ви розміщуєте на своєму сайті або, якщо у вас його немає, форумі або іншому відвідуваному ресурсі. Заходячи періодично в свій аккаунт ви повинні аналізувати надану вам сервісом статистику і приймати відповідні заходи. І, нарешті, виводити гроші.
На якому сайті можна заробляти на партнерках?
Ми зупинилися на виведенні грошей. Це здорово, але давайте трохи остинем, і розберемося на якому сайті можна заробити гроші.
По-перше, сайт не повинен порушувати законів вашої країни та країни-партнера. Простіше кажучи, законів країн СНД.
По-друге, сайт повинен бути відвідуємо. Говорячи на інтернет жаргоні - бути розкрученим. На новому сайті навряд чи вам вдасться заробити більш-менш пристойні гроші. Для розвитку сайту потрібні як мінімум дві речі: якісне вміст і час. І якщо ви думали, що за місяць-другий зможете зліпити сайт і почати заробляти на ньому, то розчарую вас. Орієнтуйтеся на півроку і хоча б на дві-три сотні статей - бажано ексклюзивних. І коли відвідуваність сайту досягне декількох сотнях унікальних відвідувачів в день, ви це відчуєте. По-третє, тематика вашого сайту повинна мати спільну точку дотику з сайтом партнера. На сайті, присвяченому рецептами ніхто не клацне на банері з рекламою гайкових ключів (хоча я б з інтересу клікнув :-)). Зате можна заробити на рекламі магазину з кухонними аксесуарами і побутовою технікою для кухні.
Ми ознайомилися з термінами і основами заробітку за допомогою партнерських програм. Наступний природне запитання: «А де ж взяти партнерів?». Відповідь, ймовірно, здивує вас. Заходьте в Гугль, набираєте в рядку пошуку «партнерські програми» і вибираєте ту, яка вам сподобається, не забуваючи, звичайно, про подібність тематики вашого сайту і партнера. Ви знайдете багато чого. Партнерські програми є у банків і фармацевтичних компаній, хостингових компаній і всіляких інтернет-магазинів - всього не перерахуєш. Якщо ж ви не хочете займатися пошуками або не можете знайти відповідного партнера, тоді ваш шлях лежить на системи контекстної реклами. Більша частина власників сайтів надходить саме так.
Всього коментарів: 0 | |