Як продати статтю в інтернеті на біржах



Доброго часу доби! У цій статті я хочу розповісти про заробіток на статтях, а саме розповісти, як відбувається написання і продаж текстів для сайтів. Як відомо, відносно нескладний заробіток в інтернеті на написанні статей. Тим, кому легко формулювати свої думки, переказувати інші тексти своїми словами, можна почати додатково заробляти у вільний час. Причому роботу з написання текстів можна поєднувати з основною роботою за наймом.

Заробити на статтях в інтернеті реально двома способами:

  1. писати статті на продаж;
  2. виконувати прямі замовлення.

В плані стабільності доходів, вигідніше за все - брати замовлення в роботу і довгостроково співпрацювати з замовниками. Це гарантує щоденний приплив грошових коштів у ваш гаманець, т. к. робота буде постійно. Але, дуже часто, для початківців копірайтерів цей метод не підходить.

Як правило, складність викликає відсутність досвіду, репутації та рекомендацій від інших замовників, нульовий чи низький рейтинг, страх перед складними і не зовсім зрозумілими умовами замовлення. Крім цього, у вас не буде права вибору теми. Багато замовники хочуть, щоб текст містив певні ключові слова або ж кількість якихось слів повторювалося обмежене число разів, а починаючому копірайтеру без будь-якого досвіду виконати поставлене завдання складно.

Заробіток на продажі статей більш легкий. Тематику статей ви вибираєте самі. Якщо текст не пишеться, ви завжди можете відкласти його в бік і взяти іншу тему.

Якою повинна бути стаття

Щоб швидко продати статтю в інтернеті за гроші потрібно написати її на ту тему, яка користується попитом. Наприклад, на біржі eTXT є ось такий рейтинг каталогу рубрик і пошукових запитів, де ви зможете подивитися, які тематики користуються попитом у покупців в даний момент:

Інші біржі статей для заробітку на продажу текстів перераховані за посиланням http://inetsovety.ru/birzhi-kopiraytinga/

Досить добре купують статті схожої тематики. Наприклад, ви пишіть кілька текстів на одну тему, але в теж час кожна стаття, як би доповнює попередню і є самостійно темою. Наприклад, ви вибрали якусь хворобу медичної тематики. Одну статтю з циклу ви присвячуєте симптомів і проявів хвороби, іншу – причин, третю – лікування народними засобами, четверту – медикаментозному лікуванню. А може бути таке, що у болячки є види і різновиди, яким можна присвятити окремі статті. Замовник охочіше купить у вас серію статей, що розкривають окрему підтему, ніж буде шукати збирати матеріал по частинах у різних копірайтерів.

Найчастіше покупці шукають назви статей за ключовими словами. Ви також можете скористатися сервісом підбору ключів для вебмайстрів: https://wordstat.yandex.ru/. Як працювати з цим сайтом докладно описано тут.

А ця картинка наочно ілюструє підібраний список тем, які ви можете взяти в роботу по одній конкретній темі:

Новачки можуть зробити так: написати по кілька схожих статей в різних тематиках. Звичайно, якщо ви розбираєтеся в декількох тематиках. Кому складно – пишіть тільки про те, що вам зрозуміло, де у вас є знання. Розвивайте свою майстерність.

Одним з ключових параметрів статті є її унікальність. Все більше замовників хочуть текст з високим ступенем унікальності (від 95%) за текст.ру. Цей сервіс якісно шукає всі копії і визначає поверхневий рерайт. Детальніше читайте у статті "Способи перевірки унікальності тексту".

Часто мені задають питання: а де ж брати вихідний текст? Матеріал для переписування ви знайдете в пошуковій видачі. Введіть запиту назву майбутньої статті та підбирайте для роботи відповідний текст. В ідеалі, створений вами текст повинен бути краще, ніж вже існуючі. Тільки в цьому випадку буде від нього користь на новому сайті. Але покупці не завжди розуміють це і розміщують на своїх сайтах статті, нічим не відрізняються за змістом від вже існуючих, а лише унікальні за сервісів перевірки...

Про структуру статті я детально розписувати не буду. Що стосується розміру - пишіть стільки, скільки потрібно для розкриття теми. Найпопулярніші статті довжиною 2000 - 5000 знаків без пробілів.

Перевіряйте статтю на орфографічні та пунктуаційні помилки. Редактор MS Word підкаже основні помилки. А ще є чудовий безкоштовний сервіс орфограммка, користуйтеся ним для більш розширеного аналізу. Ось посилання orfogrammka.ru

Не викладайте свої статті на продаж відразу на декількох біржах. Якщо ви це зробите, будьте готові швидко видалити копію проданої статті з іншого біржі. Якщо трапиться так, що відразу на двох біржах куплять вашу статтю, арбітраж буде на боці покупця, а ви втратите свого облікового запису.

Сприяє швидким продажу красива упаковка статті. При виставленні тексту на біржі до нього необхідно написати привертає яскраву назву, скласти опис, а також в якості DEMO-версії надати для перегляду шматок тексту. Вибирайте ту ділянку тексту, який, на вашу думку, краще всього демонструємо ваше майстерність. У ключових словах визначте ті фрази, які відображають тему статті, та ті, що ви підбирали спочатку в Яндекс Вордстат.

Співвідношення ціни та якості. Занадто низька ціна відлякає серйозного покупця, оскільки він може вирішити, що продається низькосортний текст. Занадто висока ціна за відсутності рейтингу і відгуків також не приверне покупця. Для новачка нормальною ціною буде та, що трохи нижче середньої. У своєму профілі можете вказати: «якісні тексти від початківця копірайтера зі знижкою 20% тільки 3 дні». Це свого роду рекламний прийом з метою залучити потенційних покупців.

Якщо у вас в продажі кілька десятків статей, можна дати оголошення для швидкого отримання ефекту. На eTXT є така можливість.

Ось всі рекомендації, які допоможуть вам продати статтю в інтернеті. Тим не менш, якщо покупець не знайшовся і якась стаття продовжує висіти, не впадайте у відчай. Хорошу статтю куплять, всьому свій час.

Пишіть в коментарях свої думки, діліться своїм досвідом про те, як і де краще продати статтю в інтернеті.




Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *: