Як заробляти на Google Adsense більше? Заробіток на Google Adsense



Заробіток на Google AdsenseЯкщо ви будете враховувати наведені в цій статті поради, то легко зможете досягти високого рівня доходу від контекстної реклами, ну або принаймні почнете заробляти на Google Adsense більше. Тут би слід додати слово «зараз». Адже ви розумієте, що все постійно змінюється і не тільки в рекламі. Тому те, що працює сьогодні, можливо вже буде малоефективним завтра. Тому виконайте наведені нижче рекомендації зараз, і не переставайте постійно пробувати, експериментувати потім.

При роботі в англомовному інтерфейсі партнерської програми Google Adsense існує можливість вільно налаштовувати будь-які параметри блоків контекстної реклами. Основним з них є тонка настройка розміру шрифту оголошення під текст на сайті. Це дозволяє значно збільшити самий, напевно, важливий показник прибутковості від реклами - CTR. Найближчим часом можливість тонко підлаштовувати оголошення Adsense повинна з'явитися і в інтерфейсі на інших мовах.

При дуже високому CTR на сайті середня ціна за один клік може знижуватися. Це зроблено для вигоди рекламодавця: при великих обсягах кліків їх вартість стає менше.

Кількість проіндексованих Гуглом сторінок на сайті, вік домену, численні якісні зворотні посилання на сайт - усі ці показники «трастовості» ресурсу ведуть до збільшення ціни кліка по оголошеннях.

Бажано дати сайту відстоятися деякий час після його створення, а не обважувати його відразу рекламою від Google. Пошуковик без усякої праці відрізняє ресурси, зроблені спеціально для Adsense, а обчисливши, може викинути їх з основного індексу пошуку.

Найдорожчі кліки будуть в самому першому оголошенні по порядку їх завантаження на сторінці, зазвичай розташованому на початку веб-сторінки або в шапці. Вважається, що верхні місця під оголошення на сайті найбільш релевантні.

Гарний дизайн на сайті - це добре, але статистика показує, що білий фон для заробітку на контекстній рекламі підходить набагато більше.

Необхідно постійно аналізувати вартість кліків по оголошеннях, які демонструються на вашому сайту. Залишайте найдорожчі кліки і прибирайте дешеві, використовуючи фільтр конкуруючих оголошень в акаунті Google Adsense.

Для вивчення різних параметрів сайту, аналізу дій відвідувачів на ньому, можна підключити систему Google Analytics. Вона допомагає знайти самі клікабельні і найдорожчі оголошення, їх найкраще розташування на сайті, оцінити час перебування відвідувачів на тій або іншій сторінці, і з'ясувати, по яких запитах вони приходять на вебсайт.

Вже досить давно найкращі результати показують наступні ефективними блоки реклами: великий прямокутник (336х280), дошка пошани (728х90), широкий хмарочос (160х600). Але для кожного сайту треба підбирати свій найбільш вдалий формат.

Можна спробувати поекспериментувати з розташуванням блоків, кольором шрифту (стандартні кольорові гами вже приїлися і по ним мало клікають), кількістю оголошень в блоці, типом самих оголошень (текст або мультимедіа).

Вносьте зміни, фіксуйте результати і залишайте те, що дає найбільший ефект.


Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *: