Як заробляти на Google Adsense більше? Заробіток на Google Adsense

При роботі в англомовному інтерфейсі партнерської програми Google Adsense існує можливість вільно налаштовувати будь-які параметри блоків контекстної реклами. Основним з них є тонка настройка розміру шрифту оголошення під текст на сайті. Це дозволяє значно збільшити самий, напевно, важливий показник прибутковості від реклами - CTR. Найближчим часом можливість тонко підлаштовувати оголошення Adsense повинна з'явитися і в інтерфейсі на інших мовах.
При дуже високому CTR на сайті середня ціна за один клік може знижуватися. Це зроблено для вигоди рекламодавця: при великих обсягах кліків їх вартість стає менше.
Кількість проіндексованих Гуглом сторінок на сайті, вік домену, численні якісні зворотні посилання на сайт - усі ці показники «трастовості» ресурсу ведуть до збільшення ціни кліка по оголошеннях.
Бажано дати сайту відстоятися деякий час після його створення, а не обважувати його відразу рекламою від Google. Пошуковик без усякої праці відрізняє ресурси, зроблені спеціально для Adsense, а обчисливши, може викинути їх з основного індексу пошуку.
Найдорожчі кліки будуть в самому першому оголошенні по порядку їх завантаження на сторінці, зазвичай розташованому на початку веб-сторінки або в шапці. Вважається, що верхні місця під оголошення на сайті найбільш релевантні.
Гарний дизайн на сайті - це добре, але статистика показує, що білий фон для заробітку на контекстній рекламі підходить набагато більше.
Необхідно постійно аналізувати вартість кліків по оголошеннях, які демонструються на вашому сайту. Залишайте найдорожчі кліки і прибирайте дешеві, використовуючи фільтр конкуруючих оголошень в акаунті Google Adsense.
Для вивчення різних параметрів сайту, аналізу дій відвідувачів на ньому, можна підключити систему Google Analytics. Вона допомагає знайти самі клікабельні і найдорожчі оголошення, їх найкраще розташування на сайті, оцінити час перебування відвідувачів на тій або іншій сторінці, і з'ясувати, по яких запитах вони приходять на вебсайт.
Вже досить давно найкращі результати показують наступні ефективними блоки реклами: великий прямокутник (336х280), дошка пошани (728х90), широкий хмарочос (160х600). Але для кожного сайту треба підбирати свій найбільш вдалий формат.
Можна спробувати поекспериментувати з розташуванням блоків, кольором шрифту (стандартні кольорові гами вже приїлися і по ним мало клікають), кількістю оголошень в блоці, типом самих оголошень (текст або мультимедіа).
Вносьте зміни, фіксуйте результати і залишайте те, що дає найбільший ефект.
Всього коментарів: 0 | |