Непопулярний блог. Які причини цього? Про основні помилки блогерів



Непопулярний блогУ мережі інтернет можна знайти безліч порад як створити блог, розкрутити його і вести. Цій тематиці присвячені книги, в яких все розкладено по поличках і даються всі тонкощі ведення блога або сайту. Але завжди є основи, без яких не можна домогтися гарної відвідуваності блога. Ігноруючи їх, вам не вдасться зробити свій блог успішним і, як наслідок цього, грошей ви на ньому не заробите.

Причини не успішності блогу можуть бути різного роду. В цілому їх можна розділити на два фактори: технічний і людський. До технічного фактору можна віднести роботу сервісу на якому працює блог, роботу движка (CMS) сайту і інші проблеми технічного порядку. Зрозуміло, що такий поділ кілька умовно, тому що рішення в будь-якому випадку приймає людина, але так все ж воно дає певний логічний структуру.

Людський фактор не успішності блогу

Існує велика кількість причин, за якими блог не стає полярним. Можна довго перераховувати їх, але в корені більшості з них знаходиться одвічний людський порок - лінь. Втім, багато хто вважає її двигуном прогресу. Ну, а вже на другому місці можна поставити недосвідченість і відсутність знань. Чому на другому? Тому що працьовитий і цілеспрямована людина займеться самоосвітою і через деякий час заповнить прогалину в знаннях, чого від ледачого ніколи не дочекаєшся. Тепер перейдемо безпосередньо до помилок.

    Орієнтація блога тільки на SЕО

        SЕО (SEO - Search Engine Optimization) - комплекс заходів для підвищення позицій сайту в результатах видачі пошукових систем. Пошукова система серед інших параметрів сайту враховує щільність ключових слів.
        Ключове слово - слово в тексті, здатне в сукупності з іншими ключовими словами представляти текст. Говорячи зрозумілою мовою саме за цими словами Пошукова система шляхом складних алгоритмів створює для себе уявлення про вміст сторінки.

    Як уже говорилося, порад для блогерів-початківців повно, і звучать вони в цілому так: пишіть якісний контент, який приверне і утримає відвідувачів блогу. При цьому слід розробити СЕО-стратегію розвитку блога. Це передбачає серед усього іншого використання ключових слів. І часто їх використання перетворюється на повний абсурд: вміст сайту настільки переповнене ключовими словами, що читати його просто неможливо. Кому цікаво читати такі статті? Нікому. Та й такий спосіб розкрутки може привести до плачевних результатів - пошукова система може подумати, що це спам і не індексувати документ. Навіть якщо пощастить і сайт вийде на хороші позиції в пошукових системах - навряд чи відвідувачі надовго затримаються на такому сайті.
    Думаю, думка зрозуміла: все добре в міру. І свій блог потрібно створювати для людей, а вже потім використовувати методи, що поліпшують позицію сайту в пошукових системах.
   
    Повне ігнорування SЕО

    Протилежність попереднього пункту. Люди, які починають вести свій блог, іноді просто не знають про ці три таємничих буквах і і пишуть статті, абсолютно не піклуючись про те, як він виглядає в пошукових системах. Така крайність теж небажана. Знаменитий людина може вести свій блог, не замислюючись ні про що, і висока відвідуваність йому гарантована. А вас і ваш блог не знає ніхто, і він, кажучи чесно, нікому не потрібен. Ваша задача - довести зворотне, використовуючи методи пошукової оптимізації.

    Помилка у виборі тематики блогу

    Незацікавленість темою блогу - поширена помилка початківців блогерів. Підтримувати блог, який не цікавий автору, нелегко. Журналіст-професіонал може писати про різні темах все життя і для нього в цьому немає проблеми. Але ж не все ж журналісти-професіонали. Слідство такої помилки - поступове згасання блогу. Ейфорія перших днів проходить і залишається нецікава робота, яку потрібно робити кілька разів на тиждень. Багатьом це не під силу.

    Переоцінка власних можливостей

    Навіть якщо тема цікава, багато авторів блогів кидають через певний час їх ведення. Дуже багато хто - через переоцінку своїх сил. Хтось відчув, що написання статей забирає надто багато часу. І час це незрівнянно з отриманим прибутком. Хтось думав, що все робиться легко і швидко. А для когось написання статей виявилося взагалі непосильною справою, а вчитися людина не хоче. Результат усього цього - безліч блогів, які по суті мертві і тільки засмічують інтернет.

    Неграмотність у веденні блогу

    Іноді зустрічається і така ситуація: людина має завзятість, поставив собі мету і йде до неї, не володіючи при цьому необхідними якостями - насамперед елементарної грамотністю. Опечатки мають властивість проникати куди завгодно, повірте людині, яка має великий досвід роботи в засобах ЗМІ та поліграфії. Але якщо помилка - це, за великим рахунком, слідство звичайної ліні, то для пояснення неграмотного написання блогу я не можу підібрати слів. Ну, можна ж після написання статті кинути її в Word, який підкреслить помилки і друкарські помилки. Або створювати статтю безпосередньо в Worde, включивши перевірку правопису. Невже це важко? Але роблять це далеко не все й іноді стає просто смішно, читаючи іншу статтю. Другий раз на такий сайт я ніколи не повернуся ...

    Некомпетентне ведення блогу

    Ще один спосіб вбити свій блог - некомпетентність у вибраній тематиці блогу. Як кажуть, без коментарів. Створити свій блог можна за пару тижнів, взявши матеріали з інших сайтів. Адже багато хто робить так. А ось інформацію перевіряють не все. Чи не тому інтернет сповнений однакових статей, багато з яких несуть явну нісенітницю. Або інформація на них просто застаріла, а автор блогу підносить її як новина. Компетентна людина, прочитавши таку статтю, другу читати не стане. І якщо залишить відгук, але він буде не самим хорошим.

Технічні причини не успішності сайту

Технічні причиниБагато починаючих блогерів йдуть шляхом здешевлення проекту, що зрозуміло - не хочеться ризикувати, та й знамениту рекламну фразу «Навіщо платити більше?» Теж ніхто не відміняв. В результаті людина купує найдешевший хостинг і отримує зовсім недешеві проблеми, найпоширеніша з яких - періодичне відсутність сайту в мережі. При цьому сайту може не бути в мережі кілька годин на день, а ви навіть не будете знати про це, задоволено потираючи руки і радіючи, що все класно працює. Безумовно, високої відвідуваності сайту в такій ситуації ви можете не дочекатися. Та й стабільна, але повільна робота сервера теж не додасть відвідувачів.

Наступний, менш явний момент - генерований HTML-код веб-сторінки, незалежно від того, що ви використовуєте - CMS або завели блог на одному з безкоштовних сайтоконструкторов. І ті, й інші часто видають таке сміття у вигляді зайвого коду, що стає не по собі. Всі сайти по SЕО-оптимізації пишуть, що код вмісту веб-сторінки має бути максимально близько до її початку. Чи зможете ви це зробити на безкоштовному блозі, створеного на базі конструктора? Не впевнений. Зрозуміло, що ця тема для більш серйозного дослідження і багато хто не зрозуміють з того, що написано. Але мати це на увазі потрібно, рано чи пізно ви зрозумієте про що йде мова.

Безумовно, багато знайдуть ще з десяток помилок у веденні блогу. Не буду сперечатися, вони є. Мета цієї статті - вказати головні з них. Нехтування вищевказаними правилами може обернутися втраченим часом, а іноді і грошовими коштами. Сукупність же все помилок просто поставить хрест на ваших зусиллях. Людина, що не знає правил дорожнього руху, неминуче потрапить в аварію при спробі повести автомобіль. Цей принцип можна сміливо проектувати на ведення блогу. В інтернеті з'явилося влучну назву для неякісних, нікому не потрібних блогів. Їх називають, вибачте за вираз, говноблогамі. Не дайте свій блог назвати таким ім'ям. Може, тверезо оцінивши свої якості і сили, взагалі не починати його.


Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *: