Варіанти заробітку на твіттері



Замислюєтеся про заробіток в Твіттерізаробіток в Твіттері? Існує кілька способів заробітку за допомогою Твіттера, розглянемо два основних.
Перший спосіб полягає у використанні твіттер-аккаутна як інструменту для розкручування вашого сайту або блогу.

Для початку ви налаштовуєте трансляцію постів з блогу в твіттер, де підписалися зможуть читати анонси, а якщо щось зацікавило, то перейти по посиланню. На самому ж сайті має працювати механізм конвертації трафіку в гроші. Буде це контекстна або банерна реклама або ви будете продавати свої (партнерські) товари - це вже інше питання. Способів монетизації сайтів величезна кількість.

Другий спосіб - розглядаємо Твіттер-аккаунт як окреме засіб для заробітку. Для цього бажано створювати аккаунт для людей. Ніякого спаму, ніякої скукотища в постах і ніякого натяку на рекламу.

Займіться постінгом актуальних новин, посилань, своїх роздумів. Будьте на хвилі - стежте за трендами і тим, що популярно зараз у просунутих користувачів інтернету. Беріть участь в обговореннях, коментуйте твіти інших учасників мережі. Збільшуйте френд-лист, однак, ще раз підкреслимо, не за рахунок спам-аккаутнов, а реальних людей, яким буде цікаво читати ваші новини, заходити на вашу сторінку і коментувати твіти.

Чим більше авторитету ви зможете завоювати у своїх твіт-друзів, тим більше шансів, що вони будуть довіряти тим рекламним повідомленням, які ви через деякий час після успішного розкручування почнете розміщувати в Твіттері.

Тільки тоді коефіцієнт ефективності реклами буде високим. Потрібно також враховувати, що ви не зможете кожне своє повідомлення робити рекламним. Вам адже потрібно підтримувати заданий рівень корисності постів. Частенько з рекламою, ви можете досить швидко розгубити авторитет і передплатників.

Якщо перші два «білих» способу з якихось причин вам не підійшли - розглянемо варіант із «сірим відтінком». Для його реалізації знадобиться хоча б елементарне знання англійської мови.

Отже, швидко міркуємо - на чому скоро можна буде добре заробити? Прогнозується свята, великі прем'єри фільмів, якісь суспільно-політичні події (та ж Олімпіада, наприклад).

Припустимо, ви завели аккаунт на різдвяну тему. Далі набираємо фоловерів, не забуваючи при цьому постити тематичні цитати, картинки, посилання на тему Різдва, актуальні в період загальної передсвяткової істерії. Для наповнення Твіттера можна використовувати, наприклад, Google-News.

З початку грудня трансляцію новин замінюємо на рекламні посилання. З 1000 реальних фоловерів за статистикою 10% переходить по рекламному посиланню.

Щоб підвищити відсоток, подбайте про цікаве оригінальному оформленні рекламного оголошення.

Пам'ятайте, Твіттер - це тільки інструмент, який при правильному використанні буде приносити вам прибуток. Все залежить від вашого бажання, уміння вдало прорекламувати ваш товар, і підібрати саме ту пропозицію, яка буде актуально саме зараз у платоспроможною аудиторією.


Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *: