Партнерки, заробіток на партнерських програмах.



Як правило, вся суть заробітку на партнерських програмах зводиться до залучення людей куди небудь. Наприклад залучення покупців в он-лайн магазин, гравців в онлайн казино, в букмекерську контору або в мережеву гру, нових учасників в систему продажу посилань або трафіку, залучення в обмінний пункт валют і т.п. Таким чином учасник партнерської програми стає проміжною ланкою між продавцем товару чи послуги або реальним користувачами цією послугою або товаром. Створення цього проміжної ланки дуже вигідно продавцям товару (послуги).

заробіток на партнерських програмахНаприклад. Для того що б продати в он-лайн магазині книг на суму 10000 рублів, власник витрачає на рекламу 2000 рублів тобто 20% вартості товару. А тепер він створює партнерську програму і призначає 10% від вартості проданих книг партнеру залучивши покупця книги. Таким чином продавець не тільки збільшив свій прибуток, але і звільнив себе від необхідності займатися рекламою свого товару (звільнив свого часу для інших справ), переклавши цю задачу на учасників партнерської програми. У даному прикладі виходить виграш в 10%, в реальності вище так як деякі з покупців видалять реф. посилання, відповідно партнеру їх залучивши винагороду нараховано не буде (без реф. посиланню партнер не визначений). Далі для ще більшого збільшення прибутку та зменшення витрати часу на виплати дрібних сум партнерам власник магазину встановлює мінімум до виплати. Таким чином, виплата партнерських відсотків відкладається і деяка частина взагалі не буде виплачена, так як ряд учасників партнерської програми кинуть їй займатися, не набравши мінімуму до виплати, але все ж залучивши деяка кількість покупців.

Але власникові он-лайн магазину треба ще залучити самих учасників партнерської програми. Для цього він все таки витрачає деяку кількість грошей (5%) на рекламу, в усякому разі, на першому етапі роботи магазину. Рекламується при цьому і сам товар і партнерська програма для заробітку на продажу. Іноді що б позбавити себе і від залучення нових учасників партнерську програму роблять 2-х рівневої. У нашому прикладі за продаж партнеру в такому разі призначається 10% від суми продажу і 2% від сум продажів його рефералів тобто інших учасників партнерської програми яких він залучив.

Як стають учасниками партнерської програми? Для цього достатньо зареєструватися в системі (на відповідному сайті). Ми поки говорили всі про власника магазину, а що ж інші учасники цієї історії. Для покупця різниці немає перейде він по реф. засланні партнера або зайде без реф. посилання. Вартість покупки книг для нього від цього не зміниться. Взагалі вважається не коректним видаляти реф. посилання так як при цьому покупець позбавляє законного винагороди партнера і при цьому сам нічого не виграє.

Отже власник магазину в нас у виграші, покупцеві без різниці, а учаснику партнерської програми як? А ось учасникам партнерської програми по різному. Наприклад у партнера № 1, сайт де представлені анонси книг або блог про сучасних авторів книг. Встановивши посилання або краще банер, іноді і те і інше і не в одному екземплярі. Він отримає деяку прибуток, вона буде залежати від виплачуваного партнерського відсотка (у нашому прикладі 10%) і кількості покупок скоєних після переходу з його посилань.

Учасник № 2 партнерської програми допустимо має сайт або блог на іншу тематику, він теж встановлює банер і отримує деяку прибуток. Його прибуток менше ніж прибуток учасника № 1 (при однаковій кількості відвідувачів сайтів), так як відвідувачі його сайту менше цікавляться книгами і менше їх куплять. Учасник номер 3, взагалі не має сайту але він залишає свою реф. посилання на форумах, в коментарях до записів у чужих блогах, на дошках оголошень і просто передає її друзям і знайомим. Він теж дещо що заробить за умови що цих посилань буде багато і описи до них будуть хороші тобто тексти привертають покупця. Учасник номер 4, теж не має свого сайту. А партнерську посилання рекламує в САР, в банерних мережах, замовляє переходи по ній в системі контекстної реклами і т.п. Він отримає прибуток якщо сума партнерських виплат буде більше суми його витрат, залишиться в нулі при їх рівності або навіть виявиться в мінусі, якщо його рекламна компанія буде не ефективною.

Природно я розділив види залучення людей в магазин на кілька типів умовно, в реальності може використовуватися відразу кілька описаних варіантів рекламування товару одночасно. Хочу зауважити що дуже багато в чому прибуток залежить від маркетингової стратегії партнера. Але це далеко не єдиний критерій розміру отримуваного прибутку. У магазині наприклад може бути великий асортимент книг або не дуже. Ціна на книги може бути високою або не настільки високою. Умови доставки можуть бути тільки по одному великому місту або по всій країні і навіть за кордон. Варіанти оплати за покупку може бути тільки один, наприклад за допомогою Вебмані, або багато різних варіантів оплати та інші подібні параметри. В цілому ці характеристики партнерської програми Веб-майстри називають хороша (прибуткова) партнерська програма чи ні. У цифрах це зазвичай визначають рівнем (відсотком) конвертації трафіку.

Перший варіант 1000 переглядів, перейшло лише 10 і купили 3. Другий варіант 1000 переглядів, перейшло 180 чоловік, купив 1. Перший варіант партнерська програма нормальна, а от банер розташований не вдало або сам банер не привабливий (замінити), аналогічно якщо це не банер а посилання з описом.

Другий варіант з кількістю переходів тут все нормально, а от партнерська програма не дуже хороша так як купувати там книги не хочуть. Природно конвертація залежить від типу товару якщо це продаж книг це одне, а якщо це продаж антикваріату, то це інша справа тут і однієї покупки вистачає для отримання серйозної прибутку.

Отже, що являють собою партнерська програма. Партнерська програма - це певна форма ділових відносин між власником товару або послуги і партнером - розповсюджувачем цього товару або послуги. У більшості випадків партнерами є Вебмастера і Адміни, тобто люди у яких є сайти і вони використовують їх використовують їх для залучення потенційних клієнтів. Весь сенс такої партнерської програми, в тому щоб Вебмастер привернув якомога більше клієнтів на рекламований сайт, і отримати від покупок клієнтів певний прибуток, тобто, чим більше клієнт зробить покупок, тим більший прибуток отримає вебмастер. Але як ми вже говорили в партнерській програмі можуть брати участь не лише власники сайтів.

Можна взяти рефссилку вашої партнерської програми і додати її, приміром, у свій підпис на форумі, можна так само купити покази рекламних банерів, або купити текстову посилання на іншому сайті. Тут є багато способів, головне що б витрати були значно менше прибутку. Ні в якому разі не здумайте накручувати партнерську програму, або розсилати і рекламувати за допомогою спаму. Два цих правила, м'яко кажучи, порушують основні правила партнерської програми, ці всі види накрутка і спам, дуже легко виявляють, і замість ваших зароблених грошей ви отримаєте нуль від бублика і вічну блокування в партнерській програмі. Як правило, сильної віддачі від реклами банерів або розміщених посилань з інших сайтів можна не чекати, ось чому набагато ефективніше приймати участь в партнерській програмі за умови що у вас є сайт (и) і бажано по близькій тематиці.

Як має виглядати веб-сайт, щоб на ньому можна було заробляти в партнерці.

  1. Найголовніше правило сайт не повинен суперечити законам РФ. Пам'ятайте ніякої еротики на сайті, ніякої порнухи, ніякої інформації про будь-яких зломи, або ж зламаних програмах і т.п.
  2. Сайт повинен бути вузько тематичним, і від цього сайту вже відштовхуватися у виборі партнерки, яка буде підходити під вашу тематику сайту. Так, наприклад, якщо ваш сайт про мобільні телефони, то сильно сумніваюся в тому, що велика кількість ваших відвідувачів буде цікавитися банером з рекламою по доставці квітів на будинок. Або, приміром, ваш сайт адаптований під людей, у яких низький рівень доходу або ж шукають халяву, то не потрібно ставити на сайті рекламу про автомобілі, це не той рівень аудиторії, яка буде купувати автомобілі.
  3. Отже якщо у вас є дуже цікавий і унікальний сайт, з певною тематикою, і знайти певну партнерську програму під ваш сайт не складе труднощів. Думаєте, цього буде достатньо? Ви помиляєтеся. Важливу роль тут зіграє відвідуваність вашого сайту, тільки з досить високою відвідуваністю ви зможете реально. А як зробити, щоб мій сайт відвідувало дуже багато людей, запитаєте ви. Для цього потрібно працювати над розкруткою і просуванням свого сайту, підвищуючи тим самим відвідуваність і позиції у видачі пошукових систем, по тематичному запиту. Та це вимагає знань навичок і часу і заробіток на партнерській програмі не для ледарів, як його часто рекламують в мережі.
Як же все це зробити правильно? Ну, це вже інша історія, вона дуже велика, трохи пізніше, я додам на цьому сайті багато цікавого матеріалу на цю тему. Можливо до того моменту коли ви читаєте цю статтю я вже це зробив. Якщо немає і не хочете чекати, то на просторах інтернету дуже багато різних сайтів, які присвячені цій темі. І так вчіться, прагнете, дійте!

Що не потрібно робити, при створенні і розкручуванні свого сайту, для того щоб брати участь в партнерській програмі.
  1. Не потрібно піддаватися спокусі і потрібно відкинути всі махінації з партнерськими програмами та пошуковими системами, в просуванні свого сайту. Неетичність таких способів дії не допоможе вам досягти високих заробітків, на які ви плануєте вийти в найближчому майбутньому. Адже якщо ви будете працювати над своїм проектом не чесно, і залучати користувачів на сайт обманними шляхом, то в один не прекрасний момент все втратите, вас заблокують (як прийнято говорити забанять) в партнерській програмі, або чого гірше ваш сайт буде заборонений до індексації в пошукових системах.
  2. Работайте на перспективу. Чи не крадіть статті з чужих сайтів! Такий нечистоплотний метод на час позбавить вас від зайвого важкої праці, але незабаром, як бумеранг повернеться до вас. Справа в тому, що пошукові роботи налаштовані, так що вони можуть аналізувати контент нового сайту на ступінь схожості з сайтами, які вже беруть участь в пошуку. Якщо ваш сайт буде визнаний копією або плагіатом, і буде виключений з пошукового індексу (забанений чи потрапить під фільтр).
  3. Не потрібно обманювати своїх потенційних покупців, залучаючи їх за допомогою банерів або текстових посилань з свідомо помилковою інформацією. Все це не принесе вам позитивного ефекту. Якщо людина перейде на сайт зацікавлений певним товаром, а побачить там товар зовсім іншої тематики, то він нічого там не купить, а лише отримає при цьому купу негативних емоцій від вашого обману.

Тип партнерських програм
  1. Оплата за кліки (якщо говорити англійською мовою то це буде Pay-Per-Click, скорочено PPC) - в такий партнерській програмі вам будуть нараховувати гроші за кожного прихожого відвідувача на сайт партнерської програми по вашій реф. засланні. Як правило ціна за клік буде коливатися від 0.01 до 0.3 $. Для того щоб оцінити ефективність показу реклами на вашому сайті використовують функцію CTR (click-through ratio). CTR це співвідношення кліків до показів реклами. Чим вище ці показники, тим краще це для партнера. Щоб збільшити цю функцію потрібно використовувати більш красиві банери або яскравий рекламний текст, який буде відразу захоплювати увагу.
  2. Оплата за покази. Вам будуть оплачувати за те, що ваші відвідувачі будуть переглядати рекламні з вашого сайту, тобто, як правило, за кожного унікального відвідувача який зайде до вас на сайт. Звичайно, спокусливо, але пам'ятайте що оплата за такого роду покази найнижча з усіх оплачуваних видів реклами. Для того щоб позначити вартість показу застосовують термін CPM, від латинського слова означає 1000 - тобто 1000 показів банера на сайтах партнерів.
  3. Комісія з продажу. Вам будуть платити відсоток від продажів, продажі будуть враховуватися, якщо відвідувач прийшов саме по вашому посиланню. Такий варіант надається, якщо партнерка пропонує якусь послугу, наприклад, послуги хостингу, послуги доступу в інтернет, то ви будете отримувати відсотки з кожної оплати клієнта. Це прибутковий вид партнерки, тому що, більшість клієнтів будуть приносити прибуток не місяць і не два, а більш довгий термін.
  4. Оплачувані дії. У такому випадку партнер буде отримувати свої комісійні тільки тоді, коли відвідувач заповнить якусь форму типу анкети, справить реєстрацію в якомусь проекті, або ж просто викачає потрібний рекламний продукт. Такі партнерки привертають тим, що вони не вимагають від відвідувача яких видів оплат. Багато партнерки як правило з'єднують два види, наприклад оплачують кліки і відсоток від продажу.
Так само зустрічаються партнерські програми, які платять не тільки за відвідувача, а й за залученого вами нового партнера. У такому випадку ви будете отримувати, відсоток і від нього за тією ж схемою що вказана вище (ці відсотки від його заробітку не будуть вираховуватися з Вашого балансу, йому буде платити сама партнерка).

Скільки можна ставити на сайті партнерських програм?

Ну, таке рішення приймати повинен сам вебмастер. У даному випадку не потрібно сильно старатися з кількістю партнерок. Адже коли сайт навантажений банерами і виглядає як новорічна ялинка, він буде виглядати, м'яко кажучи, нерозумно і не красиво. Потрібно вибрати золоту середину, щоб був і дохід і сайт не псувався від виду розміщеної на ньому реклами. А навпаки вміле включення елементів реклами в структуру сайту надає йому неповторність. Не влаштовуйте на сайті звалище з різних банерів, вони довго вантажаться і викликають відразливі враження.

Який тип партнерської програми вибрати для кращого заробітку?

Ну, тут передбачити не можливо, можна лише пробувати кожну, можна почитати про них на форумах сайтах і т.д. А можна просто далі розвивати використовуючи заробіток з вже встановлених партнерських програм і таким чином його ще збільшувати в перспективі.

Що потрібно зробити, щоб почати заробляти в партнерці?

Потрібно звичайно зареєструватися в партнерці. Після того як реєстрація буде закінчена (найчастіше підтвердженням поштою), вам буде представлений доступ до акаунту, там ви зможете знайти всю цікаву для вас інформацію, там же будуть і рекламні банери, і рефссилке. Статистика відвідувань відвідувачів від вас теж можна буде простежити в своєму аккаунті, це допоможе вам грамотно аналізувати вашу роботу.

Виплата з партнерської програми.

Як показує практика, багато партнерки проводять всі виплати в один певний день тижня. В інших ви можете отримати гроші в будь-який час після досягнення у вас на рахунку мінімальної суми до виплати. Виплати зазвичай ведуть в електронній валюті WebMoney, E-gold, або інший, рідше є можливість отримати оплату чеком або за допомогою банківського переказу. Існують і партнерські програми без мінімуму до виплати, тобто коли ви можете перевести собі на рахунок будь-яку суму не чекаючи набору мінімуму до виплати.

Особливості деяких партнерських програм.

У ряді випадків можуть бути хитрощі і в умовах з боку власника партнерської програми.
Наприклад. Виплата партнерського відсотка здійснюється не від суми продажів, партнера а від суми принесеної ним прибутку. Дивимося що в цьому випадку виходить. Наприклад якщо по посиланню партнера за місяць купили книг на 20000 руб при 10% від суми покупки партнеру нараховано 2000руб. А якщо 10% від прибутку то 20000 мінус витрати власника і від цієї суми вже 10%. Витрати власника магазину складаються з безлічі видів витрат і відомі тільки йому. Таким чином він встановлює наприклад розмір витрати наприклад 15000 тобто партнер отримає (20000-15000) * 10% = 500руб. Але власник може порахувати що його витрати більше і тоді партер отримає ще менше.

Ще одна хитрість зустрічається в умовах партнерських програм це оплата по місячно з урахуванням мінімуму для виплати, без накопичувальної системи. Тобто по посиланню партнера за місяць купили книг всього на 800 руб, йому нараховується допустимо 80руб на рахунок в акаунті. Закінчується місяць і здійснюються виплати партнерам але мінімум до виплати 100руб. Партнер грошей не отримує. У нормальній партнерській програмі ці гроші на його акаунті зберігаються і в Надалі він їх отримає, коли буде нараховано ще. Якщо ж умови без накопичення суми, то всі рахунки при виплаті обнуляються тим у кого більше мінімуму до виплати отримують гроші, тим у кого менше нічого. І в наступний місяць знову набір суми йде з нуля.

Тепер можете вибрати відповідну партнерську програму для заробітку



Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *: