Заробіток онлайн, статистика та принципи підвищення обсягів продажів



Статистика показує, що тільки 5% комерційних сайтів приносять заробіток своїм власникам. Що такого неправильного роблять інші 95% бізнесменів і як не повторити їх помилок?

Заробіток онлайнВідповідь насправді простий: потрібно розуміти, що Інтернет - всього лише засіб комунікації. Засіб для організації приємного, ефективного спілкування, взаємодії однієї людини з іншою. Потрібно пам'ятати, що ви, бізнесмен, пропонуєте товар живим людям - людям зі своїми проблемами, інтересами і бажаннями. «Натискати на кнопки» в душах людських потрібно також уміло, як і на кнопки клавіатури (може фраза комусь здасться цинічною, але ж мова йде про бізнес). Тому треба враховувати бажання, інтереси і психологічний настрій своїх потенційних покупців.

Незважаючи на те, що в онлайн багато чого не так, як у звичайному «реальному» бізнесі, все ж існує у них одна загальна властивість. Гроші тут робляться людьми.

Не має значення новий, «наворочений» двигун вашого сайту чи ні, «крутий» дизайн або простенький, якщо ви не ставите в центр уваги потреби відвідувачів вашого сайту.

А тепер ще трохи статистики.

Згідно з її даними:
  • 25% людей роблять покупки спонтанно. У цей момент ними керують емоції. Отже, описи до пропонованих вами товарам повинні викликати емоції. Повідомте про знижки, бонуси, якщо товар купується «тут і зараз»;
  • 95% покупців спочатку відчувають бажання купити (і купують), а вже потім знаходять виправдання своєму вчинку. Щоб розчарувань було менше, а продажів більше - розміщуйте на сторінках опис достоїнств пропонованого продукту, вигоди від його покупки і використання;
  • в 80% випадків остаточне рішення про покупку приймають саме жінки. Тому довгі незрозумілі технічні характеристики, в яких тільки професійні інженери працюють з даним видом утройство і розберуться, на сайті не завжди доречні. Краще постачите опису товарів хорошими фотографіями, відгуками людей, які вже ним користувались;
  • запропонуйте покупцеві різні варіанти оплати Вебмані, Яндекс гроші, банківським платежем і т.д.
  • обов'язково потрібна хороша служба підтримки що могли швидко, шанобливо і з розумінням відповісти на будь-який навіть абсолютно безглуздий з їхньої точки зору питання покупця
  • в середньому, перед тим, як людина остаточно вирішиться зробити покупку, він в буквальному розумінні сім разів відміряє.
Правило «семи торкань» діє і в реальному житті, і в онлайн-заробітку. Покупцеві необхідно почути різні точки зору, думки про товар, подумати гарненько, все зважити. Тільки тоді він приймає остаточне рішення про покупку, особливо якщо мова йде не про копійчаної дрібнички де може бути достатньо першого імпульсу бажання а про більш великої трати.

Але в той же час відомо, що якщо відвідувач йде з сайту, так і не зробивши покупку, швидше за все він вже не повернеться. Так як влаштувати ті самі «сім торкань»? Для цього існує так звана розсилка. Намагайтеся переконати кожного, хто прийшов на ваш сайт залишити свій электронной почты в обмін на щось корисне. Так у вас з'являється можливість відправляти повідомлення потенційним покупцям, збільшуючи число контактів.




Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *: