Заробіток на YouTube. Як користуватися відеохостингом Ютюб



 Здрастуйте, сьогодні я хочу поговорити про найбільший у світі відеохостинг під назвою YouTube (його часто називають ютуб, ютюб, ну і чи просто - труба). Насправді це кладовище відео-роликів є зараз третім у світі сайтом за відвідуваністю (після Google і Facebook) і основою такого успіху стало те, що він по своїй суті займає проміжне місце між відеохостингом і соціальною мережею (на зразок того ж Фейсбуку, Google+ Твіттера або Вконтакте).

YouTube


 Багато вебмайстрів приводять з труби додаткових відвідувачів на свої сайти, а хтось і намагається заробляти на Ютюб різними способами, в тому числі і ставши партнером цього найпопулярнішого в світі відеохостингу. Але про все по порядку, і в силу дуже великого обсягу інформації часто замість стомлюючого тексту з низкою скріншотів, я буду використовувати відео, взяте все з того ж ютуба.

 Давайте почнемо з того, що я вам задам питання - який проект можна вважати молодим? Ну ось, наприклад, мій блог KtoNaNovenkogo.ru в кінці літа відсвяткує своє триріччя. Але тим не менш, його все одно можна назвати ще молодим проектом. У віці ж півтора років мій блог тільки-тільки, образно кажучи, вставав на ноги і взагалі не приносив мені ніякого доходу. І це, загалом то, вважається нормальним явищем в середовищі вебмайстрів (як заробити грошей в мережі).

 Зовсім інша справа проект Ютуб. Навесні 2005 року відеохостинг на домені youtube.com відкрили кілька людей, які до цього працювали на не менш відомому проекті міжнародної платіжної системи Paypal. А вже восени 2006 року (через півтора року) лідер світового пошуку Google заплатив їм за цей сервіс більше півтора мільярдів доларів. Ось це монетизація молодого проекту, ось це я розумію.

 Що примітно, Гугл фактично купив конкурента вже існуючого у нього під крилом відеохостингу Google відео, який в 2009 році вже перестав приймати нові відео до завантаження і поступово пішов в тінь на тлі висхідної зірки YouTube. У 2007 році в ютубі додали російськомовний інтерфейс, що безсумнівно сприяло його популяризації на пострадянському просторі.

 Як я вже згадував на самому початку, зараз Ютюб за популярністю займає третє місце в світі, що підтверджується статистикою Alexa. Багато користувачів інтернету проводять в трубі часу стільки ж, скільки і в соціальних мережах. У YouTube є багато атрибутів соціалок - оцінка відео, можливість залишати коментарі та оцінювати коментарі інших користувачів.

 Власники ж каналів, які і наповнюють цей гігантський відеохостинг матеріалами, отримують можливість редагувати завантажене ними відео прямо у вікні браузера, гнучко налаштовувати аудиторію, якій будуть доступні їх ролики, зможуть додавати написи (наприклад, навігацію по роликах, пропозиція підписатися на свій канал і т . п.) прямо на відео-ролики, вставляти посилання на свій сайт в описі і навіть укласти договір з YouTube про показ реклами в своїх відеоматеріалах та отриманні частини прибутку від цього прибуткового бізнесу.

 Давайте спочатку поглянемо на можливості надані Ютуб звичайному користувачеві, який навіть не спромігся зареєструватися на цьому відеохостингу, щоб отримати можливість залишати коментарі до відео-роликам. Отже, увійшовши на відеохостинг за адресою www.youtube.com ви відразу ж побачите інструменти пошуку, за допомогою яких зможете орієнтуватися в цьому морі відеоконтенту:

YouTube заробіток


 Ви можете ввести цікавить вас запит у пошуковому рядку або ж спробувати пошукати щось в структурованому каталозі, який розбиває всі наявні на Ютюб відеоролики за категоріями. Зараз вже не використовується окремий піддомен для російськомовної версії труби. Вибір мови та ваша країна перебування визначається автоматично, але якщо раптом вас цей вибір не влаштує, то завжди можете прокрутити яку сторінку ютуба до кінця і в самому низу вибрати російську мову та країну:

ютуб


 Мова і країну можна буде вибрати з відповідних випадаючих списків, а за допомогою третього випадаючого списку можна буде включити безпечний режим перегляду на ютубі, щоб блокувалися всі ролики на фривольні теми та інша жерсть.

 До речі, досить цікаво заробляють на YouTube заповзятливі росіяни. Вони викладають короткі (кілька секунд) ролики з фривольними картинками і пропозицією перейти по посиланню розташованої в описі до цього відео, щоб подивитися ролик повністю.

 Ну, а після кліка по посиланню наївного користувача перекидає на адалт-платник, за що підприємливий російський вебмастер одержує певну кількість тугриків в свою кишеню. Зрозуміло, що ютуб ці ролики дуже швидко видаляє, але вони встигають проіндексованого реактивним гуглом і навіть потрапляють в топ його видачі, як свіжачок.

 Такі ролики плодяться у величезних кількостях і швидше за все програмним способом, що ускладнює для youtube боротьбу з ними. Ох вже ці росіяни ... Партнерські програми для офіційного заробітку на Ютюб не для нас - адже нам потрібно швидко, багато і бажано зараз і відразу. Загалом, безпечний режим перегляду має сенс використовувати, хоча б для відсікання такого роду спаму.

 Взагалі, проблема пошуку відео-роликів на YouTube стоїть досить гостро. Аналізувати вміст відео в належній мірі не навчився ще поки жоден з пошукачів, тому ранжування роликів по вашому запиту буде здійснюватися на основі розрахунку їх релевантності введеному вами запит. Для цього буде аналізуватися назву, теги та опис відео-ролика на предмет присутності в ньому слів із запиту користувача, а так само враховуватися його популярність (кількість переглядів, відміток «подобається» і коментарів) і посилання з зовнішніх ресурсів.

 Все це було б здорово, якби всі власники каналів на ютубі розуміли суть цього процесу і коректно заповнювали поля з інформацією про викладеному ними відео. Але це далеко не так, а тому погано оформлені ролики знайти буває часто неможливо, навіть якщо вони повністю своїм змістом відповідають вашому запиту. Не допомагають особливо і додаткові фільтри пошуку YouTube, які можна використовувати:

ютуб відео


 Коли ви переходите на сторінку перегляду відео, то в правій колонці зможете побачити схожі відеоматеріали (на думку Ютюб), а зверху ролика буде вказано назву каналу, кнопка для підписки на розсилку повідомлень про доданих відео в цьому каналі, а так само кнопка перегляду схожих роликів з цього ж самого каналу ютуба, які можна буде при бажанні переглянути не входячи на сторінку цього каналу:

ю туб


 Ви, напевно, звернули увагу, що останнім часом на YouTube стали часто вбудовувати рекламу не тільки на сторінки, але і в самі відеоролики. Іноді, реклама з'являється на початку ролика, а іноді спливає внизу вікна перегляду під час його відтворення (див. скріншот нижче). Ютуб намагається заробити і що примітно, він іноді навіть ділиться доходами з авторами роликів, але далеко не завжди і не з усіма.

 На наведеному трохи вище скріншоті канал TeachVideo (над відеороликом) представлений у вигляді логотипу (зазвичай це текстове посилання), що говорить про те, що його власники стали офіційними партнерами ютуба та отримали можливість не тільки класти в свою кишеню приблизно половину доходів з реклами впроваджуваної в їх відеоролики, але і так само додаткові можливості по оформленню свого каналу. Але про це ми докладніше поговоримо нижче по тексту.

 Отже, давайте ще швиденько пробіжить по тим можливостям, які надає YouTube простим смертним при перегляді вподобаного відео, а потім поговоримо за те, як же скачати цей самий відео з ютуб, щоб потім його переглянути в спокійній обстановці будучи офлайн. У самому вікні перегляду відео ви можете регулювати гучність звуку, а підводячи курсор миші до тимчасової шкалою можна підглянути, чого будуть показувати далі (працює поки не на всіх відеороликах):
ютюб


 Що примітно, за шкалою часу можна переміщати не тільки клацанням миші, але і за допомогою клавіатури. Верхня цифрова лінія клавіш дозволить вам переміщатися по відео (5 - середина, 0 - початок і т.д.), а так само можна перемотувати по десять відсотків вперед або назад за допомогою стрілок на клаві. Дрібничка, а може придатися. Сподіваюся, що про гру в «змійку» на поставленому на паузу ролику ви вже чули (потрібно всього лише дві стрілочки на клаві натиснути одночасно для її запуску). Коли від відео вже нудити почне, то можна буде відволіктися.

 Так само дуже корисною може бути піктограммка шестерінки, яка дозволяє вибрати дозвіл для цього відеоролика. Справа в тому, що при завантаженні відео на YouTube відбувається його перетворення і користувач, в залежності від товщини свого каналу в інтернет, вільний вибирати потрібну йому дозвіл. Ну, а трохи далі розташовані кнопки збільшення і перегляду на весь екран, а так само повернення до перегляду у вікні (нерозумно буде дивитися HD відео у вікні, а не на повному екрані).

 Тепер давайте пробіжимося по тому, що розташоване безпосередньо під переглядати відеоролики. По-перше, ви маєте можливість висловити своє ставлення до цього відеоролику (подобається / не подобається). Далі вам надається можливість додати це відео до вибраного, де ролики можна буде розкласти по плейлістам і набудувати відображення цих самих плейлистів для інших користувачів ютюб.


Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *: