Ютуб - завантаження відео та просування роликів



 У самому верху сторінки YouTube ви побачите посилання «Додати відео». Перейдіть по ній. Хочу відразу зазначити, що на ютубі існує обмеження на тривалість завантажуваних роликів (не більше 15 хвилин). Зроблено це в рамках боротьби із завантаженням фільмів і телепередач, які, як правило, мають більшу тривалість.

Однак, зняти це обмеження досить просто. У самому низу сторінки завантаження нового відео ви побачите посилання «Збільшити ліміт». Перейшовши по ній вам запропонують вказати номер свого стільникового, після чого на нього прийде код підтвердження у вигляді SMS. Телефон прив'язаний до конкретної людини і тепер, здумай ви завантажувати на ютюб піратську продукцію, буде з кого питати і кому виставляти позови і претензії (можливо і в судовому порядку).

Так само раджу вам відразу ж пов'язати ваш аккаунт в YouTube з соціальними мережами Фейсбук і Твіттер. Тоді, при додаванні нового відео, воно відразу ж буде анонсуватися на цих соціалках, що дозволить привернути додаткову до нього увагу і допоможе в просуванні відео в пошуку по ютубі:
Ютуб - завантаження відео

Що примітно, після того, як я погодився монетизувати свій канал (описано трохи вище по тексту), у мене при додаванні відео пропало обмеження за часом. Мабуть інформація з аккаунта адсенс дозволяє повністю засвідчити мою особистість і без зазначення номера мого стільникового телефону.

Під час завантаження відео на сайт YouTube з вашого комп'ютера вам потрібно буде обов'язково заповнити поля з назвою ролика, його описом і тегами:

оптимізація відео на ютюб


Потрібно дуже чітко розуміти, що це ваш основний інструмент внутрішньої оптимізації відеороликів на ютубі. Ключові слова потрібно обов'язково використовувати в назві і можна крім них взагалі нічого не писати.

Підбір ключових слів можна здійснювати через Яндекс вордстат або скористатися власним інструментарієм YouTube - Інструмент добору ключових слів. Але останній варіант зяє величезними дірками - по багатьом запитам у нього просто-напросто немає статистики. Хоча, він може по одному вашому ключу підібрати ще й масу варіантів фраз з цими ключовими словами або асоціативним рядом:

YouTube - підбір ключових слів


 У тегах (їх можна використовувати хоч сотню) теж потрібно вказувати ключі і саме по ним будуть підбиратися ролики з колонки «Схожі», розташованої праворуч від проглядається користувачем ролика. Тут працюють ті ж принципи, що я описував у статті про просування сайтів самостійно.

Якщо ви хочете за допомогою відеороликів розміщених на YouTubeпідвищити відвідуваність свого сайту, то обов'язково вказуйте на початку опису відео посилання на свій сайт або статтю по темі цього відео. В описі можна використовувати близько 5000 символів, але при перегляді користувачем ролика буде доступно тільки близько 140 символів для перегляду (решта ховається під написом «Розгорнути»). Саме тому посилання слід ставити у вступній частині опису.

За замовчуванням ваші ролики будуть доступні для перегляду всім користувачам ютуба, дозволено вбудовування ваших роликів в чужі сайти і блоги, а так само всі користувачі цього відеохостингу зможуть залишати до нього коментарі. Для успішного просування потрібно залишити все саме в такому вигляді. Чому? Та тому що на просування відео в YouTube впливають відразу кілька факторів:
  • Наявність ключових слів у заголовку, описі та тегах для відеоролика (внутрішня оптимізація)
  • На ранжування впливають і зовнішні посилання проставлені на сторінку з цим відео (з соціальних мереж, з вашого сайту в оточенні тематичного тексту і навіть покупні посилання з потрібними ключами в АНКОР). Це можна назвати зовнішньою оптимізацією.
  • За інших рівних умов більшу релевантність отримають ті ролики, в яких більше кількість переглядів, коментарів і ті, які більше подобаються користувачам. Це виходить своєрідний аналог поведінкових чинників при ранжируванні звичайних сайтів.
Відео, завантажене вами на ютуб, можна буде ще піддати обробці. Для поліпшення його сприйняття, для призову підписки на ваш канал, для створення навігації по роликах і для інших цілей ви можете скористатися вкладкою «Анотації»:

юбут анотації


На жаль, активного посилання на свій сайт проставити в анотації не вийде (тільки неактивну посилання виду http://cashgo.pp.ua/, що теж не погано). Тому не забувайте проставляти посилання в описі ролика. Так само YouTube вам надає можливість поглумитися над роликом в дуже простому по освоєнню редакторі «Поліпшити відео»:

поліпшити відео на ютуб


Тут у вашому розпорядженні будуть кнопки дозволяють прибрати тремтіння рук при зйомці (Стабілізація), підібрати оптимальне світлове рішення (Мені пощастить), відкотити всі внесені зміни (Відновити вихідне відео) і багато іншого. Редактор дуже простий, але не єдиний, який може вам запропонувати ютюб.

Можете скористатися більш потужним відеоредактором, який дозволяє нарізати ролик, вставити переходи, музику і сміксіровать його з іншими доступними вам відеороликами:

відеоредактор ютуб


Взагалі, можете подивитися скільки всього YouTube надає авторам відео. Там присутня вже згаданий більш потужний відеоредактор, а так само інші корисні і не дуже інструменти. Загалом, раджу хоча б побіжно ознайомитися з цим різноманіттям.

Ну, і в ув'язненні хочу сказати, що в Ютубі є своя система аналітики, яка дозволяє дуже чітко відстежувати перегляди та іншу статистичну інфу для всіх завантажених вами відео:

аналітика ютуб


Ознайомившись з нею я зробив висновок, що враховуються перегляди зроблені не тільки на офіційному сайті YouTube, але й на інших сайтах, куди був вставлений код цього відео. І це, до речі, пояснює, чому мені та іншим блогерам так часто приходять пропозиції розмістити на своєму сайті ролики близької тематики. Таким чином автори відео одержують додаткові перегляди і ростуть в пошук по ютубі.


Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *: