Біржа вічних посилань і статей Rotapost. Просування і заробіток з Ротапост



Біржа статей RotapostЯ завжди говорив і говорю, що в інтернеті є місце кожному. Це ж стосується і сервісів просування сайтів. Одні біржі беруть до роботи тільки трастові сайти і блоги, інші беруть все підряд. І кожні мають своїх користувачів, як оптимізаторів, так і веб-майстрів. У цьому огляді ми познайомимося і почнемо роботу з біржею Rotapost, що пропонує рекламу в блогах. Багато хто вважає її конкурентом Блогуна. Пора дізнатися, так це чи ні ...

    Опис Rotapost

    Незважаючи на те, що кругом повідомляють, що пошукові системи навчилися відрізняти продажні посилання, просування сайтів за допомогою посилань (постових) залишається вельми і вельми популярним способом розкрутки сайту. І, звичайно ж, набирає обертів просування за рахунок розміщення постів та оглядів на сайтах і блогах. З посиланням на рекламований ресурс, звичайно.
    Що перше спадає на думку при згадці блогів, постів і постових? Звичайно, Блогун! Але рано чи пізно у нього повинні були з'явитися конкуренти. Один з них - Ротапост, що є дочірнім сервісом біржі банерної реклами RotaBan.ru. Які ж відмінності у нього відмінності від свого іменитого суперника?
    Відразу обмовлюся, що Ротапост - хороший аналог Блогуна. І працювати з ним дуже навіть можна. RotaBan.ru по праву заслужив гарне ім'я в інтернеті і важко уявити, що його підрозділ буде працювати погано. Звичайно, майданчиків у ньому менше, ніж у конкурентів - згаданого Блогуна і GoGetLinks. Це можна віднести на молодість сервісу - інтернет дуже інерційна штука і люди, в тому числі веб-майстра і оптимізатори мають свої перевірені сервіси. Які не завжди хочуть міняти.
    Ще одна особливість Ротапост - якість майданчиків. Вживаються всі майданчики, з будь відвідуваністю і нульовими тИЦ і PR. Як результат, в Ротапост багато неякісних блогів, розташованих, де завгодно. У тому числі і на Твіттері, які ведуть студенти, намагаючись таким чином компенсувати жебрацькі стипендії. Хоча, звичайно, є і хороші, якісні ресурси.
    Погано це чи добре? Будь-який з цих відповідей буде невірним - я запросто підняв на Ротапост декілька сайтів по потрібних запитах. Так, запити були низькочастотні, а й витратив я мізерні суми. Питання: навіщо платити більше, якщо є результат? І добре це чи погано?

        Реєстрація та початок роботи в Rotapost.ru

        Робота починається з реєстрації. Йдемо на Ротапост, заповнюємо пару полів і вперед - можна заходити в аккаунт. Веб-майстрам потрібно додати свій сайт як рекламний майданчик, оптимізаторам - створити рекламну компанію (або купувати посилання окремо).

        Почнемо з веб-майстрів. Блоги приймаються за наступними критеріями:

        Блог повинен
  • Існувати не менше 1 місяця
  • Повинен бути проіндексовані в Яндексі і Google - не менше 50 сторінок
  • Вестися в публічному режимі
  • Не містити генерованого контенту
        Вимоги для блогів, розміщених не в доменній зоні. Ru (а також доменам 3-го рівня в зоні. Ru): всі вищевказані умови плюс не менше 100 сторінок в індексі Яндекса, тИЦ = 10 і більше або PR> 0.
        Вимоги до мікроблогів, розміщеним на Twitter: не менше 500 followers.
        В RotaPost не приймаються сайти на blog.ru і rutvit.ru.

        Мінімальна сума для виведення грошей - 100 рублів. Зазначу, що рекламодавців на Ротапост не дуже багато. Сервіс молодий, намічається конкуренція на ринку сервісів SEO, яких з'являється все більше і більше. Але замовники є, і саме головне, що їх стає все більше і більше: цьому сприяє інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс RotaPost і непогані розцінки.
        І ще - якщо ви маєте сайт, зареєстрований в RotaBan, то його можна легко імпортувати в Ротапост: «Панель управління Вебмастера -> Додати сайт».

        Перейдемо до рекламодавців. Відразу після реєстрації можна приступити до пошуку площадок, вибрати потрібні, а вже потім перевести гроші і почати рекламну компанію.
        Вибирати потрібні майданчики можна двома способами - створити рекламну компанію («Рекламодавцям -> Додати кампанію») або купити посилання окремо. У першому випадку ви створите компанію і вебмастера робитимуть вам пропозиції. При цьому їх так багато, що другий спосіб мені здається зручнішим. Натиснувши посилання основного меню «Купити», ми потрапимо на сторінку вибору майданчиків, де за заданим критеріям їх можна відсіяти, а потім потрібні додати в корзину.
        Кожен спосіб має свої переваги і недоліки: у першому веб-майстри завалюють вас пропозиціями і з цієї кількості доводиться вибирати відповідні майданчики. Але зате завдання буде гарантовано зроблено. Другий спосіб - за точність навпаки: ви обираєте потрібні майданчики, але немає гарантії, що вебмайстер візьме їх у роботу.

        Але в будь-якому випадку після вибору майданчиків порядок дій стає однаковим - до неї ви додаєте завдання (адресу свого сайту, анкор, умови і т.п.) і купуєте її. На основного балансу резервується обумовлена ​​сума і починається відлік часу, за який майстер повинен розмістити статтю і посилання. З власником майданчика можна спілкуватися за допомогою повідомлень, продовжувати час робіт т.д.

    При цьому і рекламодавцям і веб-майстрам слід знати основні правила сервісу Ротапост.
  • Пости, статті та і посилання розміщуються назавжди. Веб-майстер, видалив оплачену посилання після виконання завдання, буде покараний, а гроші повернуті рекламодавцеві.
  • Посилання-постові можуть розміщуватися тільки в основному тексті статті. Заборонено розміщувати постові в коментарях і подібних елементах, укладати їх в тег «noindex» і додавати атрибут «rel = nofollow».
  • Вебмастер повинен за 5 днів схвалити заявку замовника. Після закінчення цього терміну заявка відхиляється і зарезервовані гроші повертаються на баланс рекламодавця.
  • Вебмастер зобов'язаний виконати заявку протягом двох днів з моменту схвалення. В іншому випадку завдання віддаляється (якщо термін не продовжено замовником - про це можна попросити, відправивши йому повідомлення).
  • Рекламодавець протягом 4 днів зобов'язаний перевірити виконану веб-майстром заявку. В іншому випадку вона автоматично буде зарахована як виконана.
  • Рекламодавець має право відхилити виконане завдання, якщо веб-майстер порушив обумовлені умови розміщення. Відхилити завдання без причини не можна. Якщо оптимізатор необгрунтовано не прийняв завдання, то адміністрація може примусово зарахувати завдання виконаним.
  • Якщо майданчик веб-майстри недоступна більше трьох днів, то адміністрація може порахувати завдання, пов'язані з цим майданчиком не виконаними і повернути гроші рекламодавцям.

    Як бачимо, правила Rotapost.ru захищають і оптимізатора, і веб-майстра.

    Висновок і введення коштів в Rotapost здійснюється через Webmoney, використовуючи WMZ або WMR гаманці.

Кому ж можна порадити роботу з Rotapost? Безумовно, в цей сервіс важко заманити маститих оптимізаторів. А ось для початківців це відмінна практика: реєструйся, купуй посилання за копійки і дивись на реакцію розвідувачів. За 5-10 баксів цілком можна провести компанію з 25-30 посилань. А вже потім, набивши руку, з розумінням справи і нюансів оптимізації, пробувати себе на більш серйозних сервісах з більш серйозними розцінками. А може, й залишитися на цьому - проект міцно зайняв нішу між Блогуном і Гогетлінкс і явно має гарне майбутнє ...


Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *: